Fashion Week


Även om jag alltid drömt om att bli arkitekt har jag länge haft en önskan om att också arbeta inom mode, bli en FRG (front row girl) och ha egna visningar för ett eget designer märke, dreams dreams dreams. Planen för att lyckas med detta är att först bli välkänd arkitekt för att sen ta klivet ut i modevärlden. Mycket jobb för att få råd med terminsavgifter, bostad och couture under utbildningen i Australien kommer det bli - men det är värt det - jag kan ändå inte gå en dag utan att ha något att göra, så bartender i Ibitza, Skeppare på lyxjakt i Saint Tropez och praktikant i New York passar mig utmärkt. Längtar så tills jag slutar gymnasiet och äntligen kan kasta mig ut i en ny värld, ett nytt liv och nya möjligheter.

Trackback
RSS 2.0
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }