notoriously breaking my own rules

Har nu suttit över två timmar på net-a-porter.com och kollat fashion week, kollektioner och kreationer. Det är en sådan otrolig inspirationskälla och idag känner jag mig tom och tar in allt mer än någonsin. Är förmodligen smått besatt av mode, men det är jag snarare glad över. Jag är en sån som inte behöver ha allt, bara jag får se det är jag lycklig. Det är därför ni ofta finner mig i NK, uppmärksamt spatserande. Jag älskar att shoppa, men ibland är shopping för mig att bara få se, se och prova och hänga tillbaka och återkomma om jag blir totalförälskad i något. Vilket är en händelse som brukar återkomma. Önskar att jag en dag bli framgångsrik (clothing design & arkitektur) och har råd med allt jag önskar mig. Det är nog mitt livs dröm. Men idag vill jag inte bli, jag vill bara drömma.

My largest inspiration of..

  • Underwear - Stella Mcartney, Calvin Klein, Mimi Holliday by Damaris, Princesse tam-tam, Victoria's Secret, Hanky Panky
  • Jeans - Ralp Lauren, Diesel, Replay, Armani Jeans
  • Tops - Miu Miu, Acne, Day Birger et Mikkelssen, Chloé, Stella Mcartney, Alexander Wang, One Vintage, Odd Molly, Christopher Kane, Markus Lupfer, Gestuz, Dagmar, Whyred, Ellery
  • Knitwear - Lexington Clothening, Day Birger et Mikkelssen, Hanky Dory, Acne, Camilla and Marc, Donna Karan, Maison Martin Margiela, Odd Molly, Rick Owens, Filippa K
  • Jackets - Max Mara, Fifth Avenue Shoe Repair, Rick Owens, Tommy Hilfiger, Chloé, Banana Republic, Filippa K, Gestuz, Marc by Marc Jacobs
  • Bags - Mulberry, Marc by Marc Jacobs, Rizzo, Dolce & Gabbana
  • Shoes - Vagabond, Minimarket, Bronx, Acne, Scorett, Haider Ackermann

Kommentarer
Postat av: solo

baby du ruinerar mig med alla dina dyra märken!

2010-02-15 @ 19:20:16
Postat av: Jenlen

hihi inte meningen :D Glass är ju alltid gott.

Detsamma söta du!

2010-02-15 @ 19:21:40
URL: http://jenlen.blogg.se/

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }