Filippa K

Hur kan jag aldirg ha förstått mig på detta märket? Det är ju underbart, aningen klassiskt men vissa plagg är ju precis vad man behöver (läs vill ha pga shoppingberoende..). Detta är höstkollektionen, vilken jag föredrar  framför den mer färgglada vårkollektionen, men the spring collection kanske kommer upp här framöver ändå. Det hjälper ju inte att hemsidan är hur vacker som helst - Filippa K.
Önskar nu bara att jag inte shoppat upp mina pengar förra helgen eftersom jag nu verkligen skulle vilja köpa koftan på näst sista bilden och kavajen på första. Gillar även att dessa plagg finns på rean nu.. Life is unfair.

Kommentarer
Postat av: Mr e

Vårkollektionen ser spännande ut också så den bör läggas upp :)

2010-02-09 @ 20:57:17
Postat av: L

självklart kommer den upp snartast mr e!

2010-02-10 @ 08:08:06

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }