Today is all about inspiration


Det finns så mycket jag vill ha, från tusen olika dyra märken som jag faktiskt inte har råd med. Ibland känns det som att man skulle kunna göra allt själv, köpa hem lite tyg och sy sådana fantastiska kreationer som den här nedan. Önskar bara jag hade tiden och viljan att genomföra det ibland. Det är svårt att följa sina drömmar, inte bara för att dem ofta är ganska så omöjliga att uppfylla, utan för att man har så många. Det är så mycket jag vill göra och platser jag vill se att ibland känns det som om både jag själv, pengar och tiden hindrar mig från att göra det. Om jag hade fått bestämma helt själv hade jag förmodligen spenderat julen i New York, våren på Franska Rivieran och sommaren på Marstrand och börjat utbildningen för Arkitekt i Australien till hösten. Ska åtmindstone försöka uppfylla en dröm till våren, nämligen att gå på balen i en klänning jag designat och sytt upp själv. Det får bli min lilla början till att följa mina drömmar. Wish me luck.



Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }