Christmas shopping


Shoppade julklappar med min lilla älskling i helgen och idag promenerade jag själv runt med min självklara "accessoar" Mocha Latten och shoppade julklappar till min lilla älskling, P och J. Efter många besök på NK, Sisters, Åhlens och MQ har jag äntligen hittat presenter till alla mina änglar - åh så lyckliga dem kommer bli! Lyckades som vanligt inte hålla mig från att handla något åt moi också, nämligen en alldeles för dyr halsduk och den röda sidentoppen som hänger här ovan. Hoppas kära Mr H bjuder mig på fika snart, eftersom jag inte har råd med något mer än en honungsyogurt efter denna intensiva julklappsshopping.

Bisous Moi.

Kommentarer
Postat av: angelica

ser bara så härligt ut :)

2010-12-03 @ 09:45:55
Postat av: nikita

härlig blogg, keep up the good work !

2010-12-09 @ 00:16:53
URL: http://chiiquiita.blogg.se/

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }