it will be good


Idag har jag lärt mig att allt blir bättre, bara man kämpar på och ger det lite tid. Vissa saker tynger ner din dag, vissa höjer den, men i slutet spelar ingenting någon roll. Man får försöka gå genom livet med ett leende på läpparna och ta de jobbiga dagarna som de är, de varar inte för evigt. Mamma sa en gång att man måste vara ledsen ibland för att också kunna vara lycklig.

Nu tänkte jag göra lite saker jag behöver, som spela piano, dricka Chai och bara ta det lugnt innan jag tar itu med vad som verkligen behöver göras. Skulle vara så skönt att bli klar med lite saker och få mer tid över till sådant som gör mig lycklig. Lycka är i alla fall något bra att jobba för.

Kommentarer
Postat av: high bby <3

en smart tjej ;)

2010-04-19 @ 18:44:18
Postat av: Angelica

älskar nya headern! :D

2010-04-19 @ 21:27:53
Postat av: michelle

finaste och fräshaste designen utan tvekan gullet! <3

2010-04-23 @ 15:10:11
URL: http://allahetermichelle.devote.se

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }