Vandredi

Idag är det fredag, äntligen! Igår var en toppendag, först vakna upp hos little J, gå upp och släppa ut hästarna kl 6 (ok, de va kanske inte så toppen iofs..) och sen chilla me frukost o skvaller till runt 10, då vi drog in till staden Göteborg. Vi gjorde t.o.m  smörgåsar att ha med oss till lunch (som vi givetvis glömde när va sprang till bussen), istället blev det panini på EspressoHouse med Sofie. Det var väldigt skönt att sitta ner en stund efter en lång dag springandes runt stan med två underbara flickor.

Efter stad, shopping och jobb kom P hem till mig, åh vad jag saknat honom! Vi såg på GG och hade det mysigt. Han är den bästa jag vet.

Vaknade just, och sitter med en coffee i handen. BuHu vår mjölkskummare gick sönder imorse, så detta är den sista latten på länge nu, kanske får köra MJ-style och börja dricka te istället? nää. Ska fråga mamma om hon kan köpa en ny snarast.

Håller på att göra mig iordning för att ta tåget till stan, idag är det nämligen sushi-dag med Henke och Emelie. Ska ta tåget in vid 12. MMm vad gott det ska blir, har inte träffat mr H på ett tag heller. Så har massor att berätta för honom och han för mig :) Ska även försöka att inte handla något (vilket borde gå ganska bra, eftersom jag är pank sen igår..). Nej nu ska jag hoppa in i duschen och be pappa lunch-pengar, kan iofs inte se någon anledning för honom att ge mig pengar till rå fisk mer än att jag är hans dotter.

xoxo

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }