They shoot humpreys, Don't they?

Idag kommer det ut nya avsnitt av Gossip girl, hurray. Känns som om jag sett samma om och om igen hela veckan. Miss E kommer bli galen när hon får höra vad hon missat (3 avsnitt!!), vilket ger mig ännu en anledning att träffa henne (och att se Chuck igen). Känns ibland som enda anledningen till vår vänskap.. Gossip Girl och Chailatte. Nejnej, hon är en underbar vän <3 Nu blir det däremot Chai för min del, lite matte och speech för att senare ikväll avsluta med ett efterlängtat Gossip Girl episode 10!

Det bästa med GG är nog (förutom Chuck) alla underbara kläder dem har. Dör lite inombords varje gång jag inser att jag aldrig kommer ha råd att köpa underkläder, väskor och festklänningar à la Blair och Serena.

Kommentarer
Postat av: emelie

HEMMMMAA!!! :D hinner du ses idag darling? <3 <3 <3

2009-11-19 @ 13:33:40

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }