Sommar


Sitter och bläddrar igenom tidningar från i somras och blir helt förälskad i badkläder, solhattar och klänningar som kostar alldeles förmycket för en fattig student som moi. Det är inte bra för mig att bli så beroende av kläder, särskilt inte dem som kostar så mycket. Borde nog tänka över mitt shoppingberoende.. Men har faktisk varit duktig och inte handlat så mycket denna månaden (har inget att göra med att mina pengar har varit hos mr H hela tiden..). Vill väldigt gärna in till stan idag eller i veckan, känner ett starkt behov av att införskaffa lite nyheter till le closet och dricka EspressoHouse's underbara Mocha. Emelie kommer hem nästa vecka med, ska ta med mig henne på en shoppingtur och bjuda henne på en fika så hon kan berätta precis allt som hänt i Frankrike!

Jag och little J hade självklart en underbar natt tillsammans igår, började hos mr H och slutade på en fest i Lerum. Vad som hände där emellan låter vi vara osagt. xoxo - nu ska jag kolla nya avsnitten av Gossip Girl innan P kommer hit.

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }