Mys hos P ikväll

Äntligen hemma efter en lång dag och sitter nu och lyssnar på justin Timberlake och försöker slappna av lite. Ska snart iväg till P för myskväll med Twilight och Espressohouse's Hallon & Kardemummamuffins. Ska bli skönt att koppla av lite innan festen imogon. Men först ett snabbt avsnitt GG med min älskade syster, har inte träffat henne på en vecka känns det som, även om vi bor i samma hus..
Åkte till stora staden Göteborg direkt efter skolan idag för att luncha Sushi med Emelie, som blev galet förälskad i killen bakom oss i kön (Om du som var på Supersushi i Göteborg klockan halv 1 idag och stod bakom två flickor med en grön och en röd Odd Molly-jacka läser detta ring 0702-695025). Vi hann även fika med hennes franskagrupp innan hennes lektioner började igen. Spenderade resten av tiden att springa stan runt och desperat leta efter en vit klänning till imorgon kväll samt införskaffa lite nödvändiga saker (Dust It, rött nagellack och MJÖLKSKUMMARE!!) innan jag tog en sväng förbi dansgruppen och tränade lite. Köpte även med mig latte och mina favoritmuffins från EspressoHouse (hallon & krademumma) eftersom jag och P har 3 månader imorgon och han har namnsdag idag. Tänkte överraska honom lite, så hoppas han tycker lika mycket om dem som jag (:

Bara för att hon är så snygg!

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }