Inspiration.



Har nu suttit över två timmar på models.com och kollat fashion week, fotografer och kreationer. Det är en sådan otrolig inspirationskälla och idag känner jag mig tom och tar in allt mer än någonsin. Är förmodligen smått besatt av mode, men det är jag snarare glad över. Jag är en sån som inte behöver ha allt, bara jag får se det är jag lycklig. Det är därför ni ofta finner mig i NK, uppmärksamt spatserande. Jag älskar att shoppa, men ibland är shopping för mig att bara få se, se och prova och hänga tillbaka och återkomma om jag blir totalförälskad i något. Vilket är en händelse som brukar återkomma. Önskar att jag en dag bli framgångsrik (clothing design & arkitektur) och har råd med allt jag önskar mig. Det är nog mitt livs dröm.


Kommentarer
Postat av: HANNAH!

Ååh men tack :) Hmm, beror på haha, mitt bästa vaccin är min kille haha! Är du snuvvig kan du lägga lite tigerbalsam över läppen eller bara andas in det med näsan, det gör susen!! Och hostar du, lägg tigerbalsam på skulderbladen, det dämpar jätte fort också! Det bästa men äckligaste och som faktiskt fungerar det är te med halstablett i som du låter smälta i om man säger så eller vanligt te med vitlök i.. det är det äckliga!! Men gud vad fortare man blir frisk! Sen finns ju okcså kan yang eller hur det stavas, skit bra är den haha! Ligg hemma med datorn och mys med choklad :)

2009-11-09 @ 17:34:39
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: V I L J A

Tittar in och hoppas att du fått en fin start på veckan :)

2009-11-09 @ 17:47:16
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: HANNAH!

Åh tack :) kan redan din bloggadress utantill, för dejga oftast lägger till i bloglovin följer jag inte ändå, de jag skriver mkt till och de som jag läser varje dag :)

2009-11-09 @ 18:51:06
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: SANNA SVENZON

inseperande blogg :)

2009-11-09 @ 19:24:14
URL: http://sannasvenzon.blogg.se/

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }