Good morning upper east siders

Morgon morgon, Emelie åkte just härifrån. Hon skulle ha match kl 11, lycka till. Och påtal om match idag så skulle jag väldigt gärna vilja se IFK ta guldet ikväll. För övrigt tänkte jag ha plugg-dag idag (inräknat coffee, Gossip Girl, chai, ELLE, Breakfast at Tiffany's, yogurt och så lite matte). Förhoppningsvis en skön dag. Sen kommer P hit när-som-helst också. Han ska spendera morgonen här <3

Igår blev faktiskt en trevlig kväll. Dels tack vare E. Vi hade ju Helloweenfest här, och det är inte ofta Blair Waldorf, Serena Van der Woodsen, Dolores Umbridge, Roy och Roger och en och annan Talliban är på samma fest, men det var dem igår. Nice. Självklart orkade vi inte stanna hela kvällen utan åkte (eller det var tänkt att vi skulle åka, men istället timade vi fel tåg och fick gå hela vägen. Kul tyckte jag, "för i helvete Linnéa!" tyckte E) sen hem till Weddan Wedlin.  Greta var såklart där och det var kul att träffa henne igen, det var ju så längesen sist :) Det bästa med att festa med 18+ är att alla har körkort = man får skjts hem. Tack Poria. Emelie sov här hos mig (ännu en fördel med stor säng). Nästa helg blir det party med little J istället, eftersom det inte blev något denna helgen. Den människan är nog världens sötaste när hon sover, verkligen. Världens sötaste!

Nu kommer P, måste sluta.



Emelie blev lite sur när hon fick gå 100 m till festen

Kommentarer
Postat av: Elinpelin

Haha jag jag hörde det ;) :D <3

2009-11-03 @ 17:09:15

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }