Eva Mendes


Eva Mendes är otroligt vacker, men förutom hennes fantastiska kropp älskar jag hennes hår. Bryr nog mer om ansiktet på en ny person än kroppen. Om någon är utstrålar säkerhet och är nöjd med sin kropp bli den vacker bara för det. Det spelar ingen roll hur man ser ut så länge man är nöjd själv, även om mina egna krav är otroligt höga. Det kan nog vara bra med krav och målsättningar med, men förmodligen inte så höga som jag har.

Eva är en av mina inspirationskällor just nu (när det gäller hår och utseende), en annan är Blair Waldorf (som för övrigt kläs rig UNDERBART i Gossip Girl säsong två), även modeller som Karmen Pedaru och Abbey Lee inspirerar mig mycket. De designermärken som jag är mest förtjust i (läs besatt av) just nu är Odd Molly, Chloé, Lexington, Hanky Dory, Blank, Tommy Hilfinger, Armani Jeans och Calvin Klein. Älskar att inspireras, och gör det hela tiden.
Have a lovely day.

Kommentarer
Postat av: emilia

ja gud hon är så snygg! och Blank är verkligen underbart, även om inte så många verkar hört talas om det.

2009-11-29 @ 21:00:13

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }