E

Hemma från E. Vi hade det jättemysigt med cookies, GG och mycketmycket skvaller från La France. Nu springer jag huset runt och letar kläder till en fest i helgen och halva min garderob befinner sig på glovet.. ska på Whiteparty och har inget att ha på mig! Har ringt hela tjejligan men ingen har någonting att erbjuda och jag börjar tappa humöret. Har även blivit nekad ljusrosa så loppet är så gott som kört, men jag är inte den som ger sig och ja tänker minnsan komma i något totalt outstanding imorgon kväll!
Nu blir det hedding bed, imorgon är en ansträngande dag - skola, luncha sushi med E, shopping, coffee, home, plugg, sova hos P. Oh ja, imorgon händer mycket. Älskar när man är bokad hela dagen. Nu, Chai + sova!

vitt, hur svårt kan det va?

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }