Diorlisse

Gör mig iordning för skolan, målar naglar, frukost, läser ELLE, slänger ner de saker jag behöver i väskan, smink och hår. Älskar att göra mig i ordning, kreativiteten flödar (vilken kanske är orsaken till att jag inte kan välja outfit). Hälften av kläderna i min garderob befinner sig nu på golvet, tjusigt Linnéa. Blir antagligen älsklingsjeansen och en vit t-shirt, röda skor kanske?

Börjar bli frisk igen. Tänkte skriva hur jag bar mig åt när jag kommer tillbaka. Nu tänkte jag dra på mig min underbara röda jacka från Odd Molly, STOR halsduk och vantar, väskan på axeln. Nu bär det av mot l'école.

hade ju inte klagat på att få gå på modevisning nu. Alla dessa vackra höstkläder och ett litet avhopp i vardagen, vem åker med moi till Paris? snarast!

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }