Curl Cream

Hade verkligen velat gå ut ikväll, men min förkylning hindrar mig. Saknar p så förfärligt också, tror inte han förstår hur mycket. Han får mig att känna mig lyckligare än någonsin tidigare. Han är en av de underbaraste människorna jag träffat. Hoppas han förstår det med.

Längtar så innerligt tills jag blir 18, då kan jag göra vad jag vill. Och p kommer hem på min födelsedag. En mycket fin present, ja. På tal om presenter är min önskelista till jul redan över ett papper, önskar mig så mycket saker. Fast det roligaste med presenter är att ge bort. Att se någon man tycker om bli helt överlycklig, som little J kommer bli när hon får se sin nya LV-väska som jag införskaffat åt henne..

Lyssnar på lite skön musik och mumsar chokladtryffel, tänkte kanske dra till Linus snart. Han kanske vill ha myskväll med moi? Hoppas det. Men först ska jag läsa ELLE och njuta av chokladen.


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Fin bild :) hoppas du har en trevlig helg!

2009-11-07 @ 22:25:23
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }