Chai & SOLO


Åh, här var det inte aktivt. Har haft så mycket som gått runt i mitt huvud och inte haft någon tid för att blogga. Har istället spenderat timmar i telefon med älskade P, framför GG med E och i köket för att fixa den perfekta latten (har ju äntligen inhandlat ny mjölkskummare!). Har även tvingats plugga en hel del, vill få allt gjort så jag har tid med P när han kommer hem på torsdag.
Några andra roliga saker jag ordnat med sen sist är:
  • Shoppat söta underkläder, bikinis och spetstrosor på www.VictoriasSecret.com
  • Kommit på vad jag ska köpa i julklapp till min pojkvän (äntligen)
  • Haft mys med dans-flickorna och festat hela natten lång i fint sällskap av little J, miss E och Anna von P
  • Sett New Moon med de Twilight-galningar jag umgås med (Gå och se den!)

Tänkte även försöka ta mig en sväng förbi stan i helgen för att handla julklappar till E & P. Kanske även hinner med en fika med Mr Lagergren? Hade varit alldeles utormordentligt trevligt (:

Nu ska jag läsa SOLO över en kopp Chai och försöka varva ner lite innan jag ska sova. Hoppas även på att P ska hinna hem och ringa mig innan det blir allt för sent, men eftersom han har kvällstjänst ikväll skulle jag tro att jag hoppas förgäves.. Det bästa är att jag vet att han saknar mig ändå <3

Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }