Whyred nyårsklänning? so true.

Precis hemkommen från gymmet nu. AH va skönt det var att träna, tog verkligen ut mig totalt, and I like it.
Kastade mig in i lovets villervalla av fika, shopping, filmkvällar och partyn direkt när jag kom hem från La France i lördags (det var inte soligt, så har inte blivit brun buhu) och detta är första natten jag sover själv. SKÖNT. Trots mysiga kvällar med P, Hampus, Jesper, PS, Jennifer och Mr H är jag helt trött på umgänge, skulle vara Emelie då för henne har jag faktiskt inte träffat än. Men annars ska det bli jättemysigt med en kväll för sig själv.

Imorgon blir det stan då jag tänkte springa gatorna fram i jakten på den perfekta nyårsklänningen
Tänker:
  • svart
  • spets
  • ner långt i ryggen
blir antagligen något från Whyred.

Har även blivit ombedd att ta vägen förbi Bergarkungen och hämta ut biobiljeter till syster, och detta är något jag gör av hjärtans lust. Var har det blivit av moi? Little J kommer även in till mig lite senare, tänkte tvinga henne att smaka Sushi för första gången (hon är en sådan fegis!) men det vet hon inte än. På kvällen är det mys med Trysil-tjejerna (TT) Jessi, Pao och Mathy. Vi ska äta gott och plannera för resan som är när? hur? var? Känner mig aningen bekymrad eftersom jag ännu inte vet svaren på dessa frågor... oerhört spännande resa med andra ord!

Nej nu blir det att se på extramaterialet från Gossip Girl säsong 2 med en varm kopp te och 5 kuddar i sängen. xoxo

Kommentarer
Postat av: henriette

Älska den översta klänningen! :D

2009-12-29 @ 12:29:57
URL: http://henriettematilda.blogg.se/

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }