Presents

Årets La France-Jul var verkligen mysig, med frost på rutorna och snö på taken. Fick allt vad jag kunnat önska mig.. nästan..
  • Gossip Girl box, säsong 2
  • Clinique lotions
  • Thomas Sabo armband
  • svart kjol från House of Brands
  • armband från Sisters
  • Calvin Klein plånbok
  • Björn Borg trosor
  • pengar på kortet
  • årsprenumeration på ELLE
  • Harry Potter 6
  • designat Ipodfodral
  • Håkan Hellström dvd
  • Victoria's Secret bikini
  • pärlörhängen
Det enda jag inte fick som jag önskat mig var en puss på kinden av Chuck Bass, men det var väl inget jag räknat med direkt..


Kommentarer

Leave a part of you..

Ditt namn?
remember me?

E-mail? (publiceras ej)

URL/Din bloggadress?

From your hart..

Trackback
input{ background-color: #EDD3B5; border: 1px dashed red; font-family: verdana; color: white; font-weight: bold; font-size: 10px; } textarea{ background-color: #EFC49E; border: 1px dashed #EDD3B5; font-family: verdana; color: blue; font-weight: bold; font-size: 10px; }